KK Cedevita u veljači je raspisala natječaj pod nazivom Case study competition 2017. Natječaj je namijenjen studentima a zadatak je bio napraviti vlastiti marketing plan kojim bi se pospješio imidž kluba KK Cedevita, kako bi se doprijelo do srca ljudi te tako stvorila jaka veza s navijačima.
Studente Sportskog menadžmenta Visoke škole Aspira Nina Kapitanovića, Zvonimira Stamenova i Ivana Vrankovića natječaj je zainteresirao te su odlučili poslati svoj projekt i na taj način „odmjeriti snage“ s ostalim kolegama, studentima iz cijele Hrvatske.
O zanimljivosti i privlačnosti natječanja govori podatak da je bilo preko 170 prijavljenih timova s različitim marketinškim prijedlozima i idejama. Unatoč jakoj konkurenciji, studenti Nino, Zvonimir i Ivan su odnijeli pobjedu , na ponos svih nas, osobito njihovih nastavnika iz marketinških predmeta.
Inače, Nino je prva godina diplomskog studija Sportskog menadžmenta i svojim zalaganjem postao je asistent mlađim generacijama na predmetu Poduzetništvo. Izniman je student kojega krase osobine poput osjećaja odgovornosti, izvršavanja zadataka i lakog komuniciranja. Zvonimir je svojim uspjesima postao demonstrator na predmetu Osnove marketinga, jako je zainteresiran za tehnologiju i u udruzi je mladih programera- DUMP. Zvonimir je tijekom Erasmus + programa bio na praksi u GB Events u Madridu i tamo sudjelovao u organizaciji raznih sportskih evenata poput Madrid Weekendera koji okuplja studente sportskog menadžmenta iz cijeloga svijeta. Zvonimir je i strastveni ljubitelj ekstremnih sportova te je ostvario niz uspjeha i u tom polju. Ivan je koordirator u školi nogometa Maksimir, a kako bi bio u mogućnosti i studirati odabrao je mogućnost izvanrednog studiranja kako bi povezao studij i rad. Svoja studijska znanja uspješno je implementirao u dugogodišnje bavljenje organizacijom sportskih događanja i to iskustvo je primijenio i na natjecateljski projekt KK Cedevite.
Nino, Zvonimir i Ivan izradili su kvalitetan rad sa svim potrebnim razrađenim detaljima te na kreativan način prezentirali svoje ideje unapređenja marketinške komunikacije KK Cedevita. Članovima stručnog žirija marketing tima KK Cedevita se koncepcija projekta jako svidjela te su dečki nagrađeni „zlatnom medaljom“, odnosno prvim mjestom.
Rad sadrži strategiju i izmjenu modela komunikacije kroz cijeli niz aktivnosti, detaljno i moderno osmišljenih, koja će u konačnici dovesti do poboljšanja percepcije građana i tako najaviti nove, navijačke valove te naći put do srca fanova i šire zajednice.
Završnica Case study natječaja održana je u četvrtak 4.5.2017. u Domu košarke KK Cedevita, a nagrade je studentima uručio Emil Tedeschi.
Pa dečki BRAVO!!!