U sklopu kolegija Marketing u sportu pri studiju Sportskog menadžmenta održana je radionica digitalnog marketinga pod nazivom „Walking in your customers shoes“. Radionicu su održali djelatnici jedne od poznatih marketinških agencija SeekandHit – Duje Kundid i Anton Plepel. Agencija trenutno zapošljava 37 stručnjaka iz područja marketinga i razvojnog inženjerstva, a surađuje s brojnim domaćim i inozemnim tvrtkama kao što su Podravka, Valamar Riviera, Emmezeta, VIP, HBO i brojni drugi.
Digitalni marketing postao je jedna od najtraženijih grana ekonomije, a pojedinci koji imaju razvijene vještine digitalnog marketinga ne moraju čekati na burzi rada. Riječ je o zanimanju budućnosti, kreativnom i dinamičnom poslu koji ne poznaje dosadu. Kundid i Plepel studentima su objasnili kako izgleda posao marketinškog stručnjaka te kako na najbolji mogući način privući kupce sa zanimljiv sadržajem. Putovanje od svega nekoliko klikova do željenog proizvoda ili duže razmišljanje prilikom kupovine novog automobila, neizbježno je isprepleteno s karijerama i ulogama osoba koje stoje u pozadini prodajnog procesa. A upravo je karijera marketinških stručnjaka jedan od mogućih izbora za naše studente.
Radionica digitalnog marketinga samo je jedna u nizu koja se organizira u sklopu gostujućih predavanja/radionica stručnjaka iz realnog sektora. Ovaj tip radionica Aspirine studente priprema za tržište rada i upoznaje ih s najatraktivnijim poslodavcima iz Hrvatske i inozemstva.