Poseban naglasak na Veleučilištu Aspira stavlja se upravo na stručnu praksu koju studenti mogu izvoditi u respektabilnim međunarodnim hotelskim kućama te brojnim turističkim agencijama i kompanijama, a koja je sastavni dio kurikuluma. Vjerujemo da stečene vještine omogućavaju studentu po završenom studiju samostalan profesionalni i osobni razvoj.

Studenti studija Međunarodni menadžment u hotelijerstvu i turizmu su povezani s modernim vještinama i strukom kroz niz suradnji s vrhunskim međunarodnim hotelskim kućama i stručnim turističkim udruženjima koje Veleučilište Aspira trenutno ima i koje se neprestano šire. Na taj način studenti iz prve ruke dobivaju povratnu informaciju o svim modernim trendovima struke. Studenti stječu temeljna teoretska, metodološka i aplikativna znanja iz područja hotelijerstva, ugostiteljstva i turizma, ekonomije, prava, informacijske tehnologije, komunikacijskih znanosti i stranih jezika. Svladavaju teoretske i praktične aspekte edukacije kao i potrebne osobine te stječu kompetencije stručnjaka za rad u hotelijerstvu i turizmu.

Tijekom prve dvije godine studija studenti odrađuju po 80 sati stručne prakse godišnje, a cijeli posljednji semestar studija posvećen je stjecanju konkretnog praktičnog znanja.

Godina studijaStudijski program – Međunarodni menadžment u hotelijerstvu i
1Trajanje stručne prakse (orijentacijski trening): 80 sati
2Trajanje stručne prakse (orijentacijski trening): 80 sati
3Trajanje stručne prakse: VI semestar (640 sati)

Kompetencije stečene studijem moraju se temeljiti prvenstveno na visokostručnoj i profesionalnoj osposobljenosti za područje hotelskog i turističkog menadžmenta, destinacijskog menadžmenta, hotelskog i turističkog marketinga, menadžmenta turističkih manifestacija, brandinga, controllinga, financijskog menadžmenta, odnosa s javnošću, upravljanja ljudskim resursima i sl.

Obrazovanje i usavršavanje tretira se kao ključni resurs suvremenog poslovanja, a samim time i razvoja pa bi se stoga adekvatnim obrazovanjem kadrova u međunarodnom hotelijerstvu i turizmu  pridonijelo konkurentnoj prednosti određene zajednice, podizanju produktivnosti i povećanju tržišne vrijednosti. Cilj bi trebao biti da se na temelju stečenih znanja i vještina kvalitativno unaprijedi turistički proizvod temeljen na komparativnim prednostima određene lokalne zajednice i pri tom afirmira vlastita kultura, tradicija i stil života.

Stručna praksa je implementirana i kroz izradu završnog rada te na taj način student ima priliku doprinijeti razvoju kvalitete u ustanovi u kojoj je istu i odradio.

Kao Veleučilište, iznimno smo ponosni što stručna praksa često preraste u  sezonski posao ili trajno zaposlenje te u životopisu naših studenata predstavlja prvu pravu i kvalitetnu referencu.

Osnovni ciljevi stručne prakse su:

  • povezivanje stečenih teorijskih znanja s profesionalnim iskustvima
  • stjecanje dodatnih vještina iz područja menadžmenta u hotelijerstvu i turizmu i drugih djelokruga poslovanja turističkih i ostalih organizacija u kojima se praksa obavlja
  • iznalaženje teme za završni rad te stjecanje mogućih preporuka u cilju budućeg zapošljavanja diplomiranih studenata
  • ostvarivanje kontakata i poznanstava u sektoru turizama
  • stvaranje dobrih radnih navika i priprema studenta za poslovni svijet
  • brisanje barijere koju predstavlja prijelaz iz studenskog u poslovni svijet

Naša filozofija prenošenja znanja je od početka utemeljena na praktičnosti i spoznaji o potrebama gospodarstva za određenim vještinama i kompetencijama kadrova, naših studenata, koji će preuzeti svoju ulogu i odgovornost u osmišljavanju, razvoju i vođenju postojećih, ali  i onih još neiskorištenih resursa.

Po nama, najbolji način za ispunjenje gore navedenog je razvoj sinergije između nas, naših studenata i naravno gospodarskih čimbenika, naših partnera sportskih, turističkih i IT organizacija, s konačnim ciljem usklađenosti obrazovanja i potražnje za obrazovanom radnom snagom.

Na Veleučilištu Aspira svake se godine organizira Dan karijera koji je prilika studentima Međunarodnog menadžmenta u hotelijerstvu i turizmu da se na najbolji način predstave poslodavcima  i tako otvore vrata, prvo za stručnu praksu, zatim kroz rad i zalaganje, za svoje buduće zaposlenje.

Dan karijera, koji organiziramo jednom godišnje, je prigoda za naše studente da izgrade poveznice i brojne kontakte s poslovnim subjektima, da im se u potpunosti približe i prouče njihove potrebe te u konačnici da se prilagode stanju radnog tržišta. To je ujedno i prilika za naše partnere da iskristaliziraju nove ideje, da usmjere neke od studenata prema svojim specifičnim zahtjevima kroz osiguravanje praktičnog rada i/ili angažmana unutar svojih radnih procesa i izvan okvira koji su početno postavljeni za ovakav događaj.

Naime, poslodavci koji sudjeluju na Danu karijera ističu da im je to sjajan regrutni centar pomoću kojeg lakše dolaze do zaposlenika, a u čijem formiranju na neki način i sami sudjeluju. Studenti imaju za cilj pokazati se u što boljem svijetlu i ostaviti što snažniji dojam. Poslodavac kada jednom prepozna kvalitetnog djelatnika želi ga i zadržati.

Studentska praksa izvodi se u respektabilnim hrvatskim te međunarodnim ugostiteljskim kućama te hotelima kroz čiji rad studenti mogu stječi konkretna znanja i vještine primjenjive na tržištu rada.

Dojmovi poslodavaca:

Igor Leben, Le Meridien Lav, direktor ljudskih potencijala:
„Podržavamo ovu pozitivnu i zanimljivu priču. Već treću godinu smo na Aspiri. Stručna praksa nekoliko Aspirinih studenata prerasla je u zaposlenje u našem hotelu. Naročit interes vlada za prodaju i marketing.“


Duška Žižak, 
Briig Boutique Hotel, Sales and Marketng Manager (izjavu dala kad je radila u Hotel Park):
„Studenti na ovaj način stječu životno iskustvo i uče se poslu kojeg će u budućnosti raditi. Sati provedeni na praksi su za njih dragocjeni.“

 

Josip Čulić,  Menadžer hotela Lux:
„Visoka škola Aspira osposobljava studente  upravo za ono što nama poslodavcima treba.“


Nevena Čikeš, 
Hotel Park:
Studenti Aspire su najbolji studenti kod nas u hotelu Park koje smo do sada imali. Oni se uistinu trude. Osim studenta,  imamo i djelatnike tokom čitave godine koje smo na Danu karijera upoznali u Aspiri i koji su postali naši ponosni djelatnici.“


Zorica Dujić, Hilton Imperial Dubrovnik, Voditeljica odjela za upravljanje kadrovima:

„Super je činjenica da ćemo ponovno u našem hotelu Grand Imperial Dubrovnik imati studente Aspire na praksi. Također će se i studenti koji su bili kod nas prošle godine vratiti i ove, a to je jedna vrlo vrijedna činjenica koja govori kako je između Grand hotela Imperial i Visoke škole Aspira uspostavljena jedna jako dobra komunikacija i suradnja.“


Ivan Holjar, 
Kamp San Marino, Valamar grupacija:
„Ovo je jedan jako bitan studij iz razloga što je turizam važna gospodarska grana u Hrvatskoj i ujedno  perspektiva za daljnji razvoj turizma  te  za poboljšanje slike Hrvatske u svijetu. Stoga treba poticati ovakve fakultete.“


Karolina Bertok, Training Manager:

„Jako smo zadovoljni studentima Visoke škole Aspira koji nam dolaze na praksu. “

 

Joško Stella, Direktor Turističke zajednice SD županije
„Turizam je djelatnost u kojoj je nužna konstantna edukacija, a vidim da Aspira to svojim studentima kvalitetno omogućuje.“


Sandra Čanić, 
Radisson Blue Resort:
„Podržavam Aspirinu inicijativu za pokretanje Dana karijera jer je izuzetno važno i za poslodavce i za studente ostvariti osobni kontakt i stvoriti mogućnosti za suradnju.“


Filip Benjak,  
Bluesun hotels and resort:
„Mislim da je Aspira i Dan karijera pravo mjesto što se tiče ambicija i mladih ljudi koji žele raditi i koje žele učiti. Kombinacija obrazovanja i stručne prakse kada oni dolaze kod nas u hotel te upoznavanju nas kao hotelijere, daje im jednu kvalitetu u sklopu koje oni stječu i radne navike, navike prema strukturi gostiju i drugim stvarima u hotelijerstvu.“


Sanja Žužić,
Aminess hoteli i kampovi:
„Bitno je da se ljudi educiraju i da se mogu unutar te profesije dodatno razviti kroz hotelske operacije,  odnosno kroz sve pojedine odjele hotela, kao i kroz  top menadžment.  Aspira stoga ima jednu jako lijepu ulogu i prednost  te se veselim studentima koji će doći kod nas.“