Visoka škola ASPIRA sa zadovoljstvom Vas poziva na promociju knjige “IZVRSNOST KAO STANDARD U UGOSTITELJSKOM POSLOVANJU” autora Igora Pavele. Igor Pavela svojim je autoriziranim priručnikom o upravljanju ugostiteljskim poslovanjem inicirao nastanak ove znanstvene knjige. Aktivno se bavi ugostiteljstvom više od deset godina. Trenutačno je profesionalno angažiran kao menadžer Masline Resort, najluksuznijeg hrvatskog hotela kategorije 5 zvjezdica. Prethodno je godinama bio angažiran kao ugostiteljski menadžer na jednoj od najvećih američkih cruise kompanija. U takvim je profesionalnim angažmanima upravljao timovima od stotinjak i više zaposlenika pokrivajući kompletno ugostiteljsko poslovanje više od 20 različitih barova. U ugostiteljskoj praksi je stjecao iskustvo na svim djelatnim pozicijama, od operativnih do strateških u vrhovnom menadžmentu. Blisko je surađivao i učio od vrhovnih menadžera i predsjednika uprava velikih internacionalnih turističkih i ugostiteljskih kompanija. Često svojim edukativnim materijalima, znanjem i iskustvom obučava prilagođenim programom osoblje i menadžment ugostiteljskih objekata postižući izvrsnost kao standard.
Promocija će se održati 13. srpnja 2021. u 12:00 sati u Visokoj školi Aspira na adresi Domovinskog rata 65, Split.
Program promocije:
• pozdravne riječi (dekan Visoke škole Aspira)
• uvodna riječ autora i recenzenata
• rasprava o knjizi.
Zbog ograničenog broja sudionika molimo Vas da potvrdite svoj dolazak najkasnije do 10.07.2021. na e-mail: andela.uvodic@aspira.hr