Veleučilište Aspira u suradnji s Unreal Engine Meetup – om 14. prosinca u Splitu okuplja entuzijaste za razvoj igara na meetupu koji će do detalja pojasniti proces izrade igara. Događanje počinje u 18 sati , a svoja znanja će s okupljenima predstaviti vlasnik prvog splitskog game studija Tomislav Čipčić. Nakon kratkog okupljanja u 18:30 sati započet će predavanje u trajanju sat vremena, a nakon toga će svi okupljeni imati priliku za networking do 20:30 sati.
Ovo događanje jedno je u nizu onih koje uspješno organizira Unreal Engine Meetup koji je zajednica koja okuplja programere, filmaše, arhitekte, inženjere, industrijske dizajnere, i općenito entuzijaste za računalne prezentacije, kako bi razmijenili ideje i iskustava.
Sam naziv meet upa „Razvoj igara – demistifikacija“ jasno pojašnjava temu, a fokus druženja će biti na tome kako se izrađuju videoigre, koje alate je najbolje koristiti, kako dizajnirati gameplay te kako naći vremena i motivacije za sve to. Idealan predavač za ovu temu je splitski game designer Tomislav Čipčić koji iza sebe ima nekoliko uspješno izdanih igara kao što su Attack at Dawn: North Africa te Brotherhood & Unity: War in Bosnia & Herzegovina).
– Kroz informativno i zabavno predavanje cilj mi je predočiti Vam uvid u svoj način rada te otkriti neke detalje kako uspješno razviti igru. Sve vas pozivam da se pridružite i uživate u otkrivanju tajni svijeta razvoja igara, pozvao je zainteresirane Tomislav Čipčić.
Prijaviti se možete OVDJE.