Vi ste ovdje:

Internetski marketing i brendiranje

Tehnološke promjene utječu na svakodnevno poslovanje na način da tvrtke koje žele biti konkurentne trebaju biti spremne na poslovanje u digitalnom svijetu. Poslovanje u digitalnom svijetu više nikako ne znači samo online prisutnost jer ako smo prisutni ne znači da smo i vidljivi.Kako bismo svoj proizvod plasirali željenoj publici i bili vidljivi na ogromnom online tržištu moramo se znati način kako doći do te iste publike.

internet marketing

O programu

Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa:

1. Razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga

2. Odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi

3. Upotrijebiti alate za dizajniranje korisničkog sučelja web stranice i on line oglašavanje

4. Pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti

5. Izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga

6. Pratiti učinak oglašavanjane publike

7. Stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge

8. Pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji

9. Voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije

10. Samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija

Upoznajte predavače

Marin Ivandić

• Magistar inženjer računarstva
• Predavač na studiju računarstva Veleučilišta Aspira
• Iskusni programer i full stack developer raznih web rješenja

Ivan Jerkić

• Suvlasnik uspješnog tehnološkog huba
• Certificirani Google stručnjak
• Dugogodišnje iskustvo u digitalnom oglašavanju i analitici

Ana Penović

• Vlasnica tvrtke za marketing na društvenim mrežama
• Pokrenula prvi hrvatski tehnološki lifestyle magazin
• Stručnjakinja za informatičko novinarstvo

Jovana Zoroe

• Vlasnica tvrtke za marketing na društvenim mrežama
• Pokrenula prvi hrvatski tehnološki lifestyle magazin
• Stručnjakinja za informatičko novinarstvo

mogućnost obročnog plaćanja | upis u e-radnu knjižicu

Početak programa

14. 2. 2025.

Trajanje programa

1 semestar

Uvjeti upisa

• završena četverogodišnja srednja škola
• poznavanje rada na računalu

Lokacija

online

Pronađi i naše ostale programe cjeloživotnog obrazovanja

mogućnost obročnog plaćanja | upis u e-radnu knjižicu

Početak programa

14. 2. 2025.

Trajanje programa

1 semestar

Uvjeti upisa

• završena četverogodišnja srednja škola
• poznavanje rada na računalu

Lokacija

online

Pronađi i naše ostale programe cjeloživotnog obrazovanja

Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa:

1. Razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga

2. Odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi

3. Upotrijebiti alate za dizajniranje korisničkog sučelja web stranice i on line oglašavanje

4. Pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti

5. Izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga

6. Pratiti učinak oglašavanjane publike

7. Stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge

8. Pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji

9. Voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije

10. Samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija

Upoznajte predavače

Marin Ivandić

• Magistar inženjer računarstva
• Predavač na studiju računarstva Veleučilišta Aspira
• Iskusni programer i full stack developer raznih web rješenja

Ivan Jerkić

• Suvlasnik uspješnog tehnološkog huba
• Certificirani Google stručnjak
• Dugogodišnje iskustvo u digitalnom oglašavanju i analitici

Ana Penović

• Vlasnica tvrtke za marketing na društvenim mrežama
• Pokrenula prvi hrvatski tehnološki lifestyle magazin
• Stručnjakinja za informatičko novinarstvo

Jovana Zoroe

• Account Manager u digitalnoj agenciji
• Dugogodišnje iskustvo u oglašavanju na Googleu i Facebooku
• Iza sebe ima puno uspješnih kampanja za startupe i velike kompanije

ISKUSTVO POLAZNIKA

Spremni za nova znanja!

Obogatite svoje vještine i znanje kroz programe Cjeloživotnog učenja. Bez obzira na vašu dob ili pozadinu, sada je pravi trenutak da investirate u sebe! Naša raznolika ponuda tečajeva prilagođena je vašim interesima i potrebama, a pruža vam priliku za profesionalni i osobni rast.

Spremni za nova znanja!

Obogatite svoje vještine i znanje kroz programe Cjeloživotnog učenja. Bez obzira na vašu dob ili pozadinu, sada je pravi trenutak da investirate u sebe! Naša raznolika ponuda tečajeva prilagođena je vašim interesima i potrebama, a pruža vam priliku za profesionalni i osobni rast.

Dodatne informacije

Predavanja se održavaju dva do tri puta tjedno u poslijepodnevnim satima i/ili subotom ujutro. Polaznici nastavu mogu pratiti online.

Popis tema

Internetska marketinška komunikacija

  • Marketinška komunikacija u online okruženju
  • Internetski marketinški kanali
  • Sadržajni „content“ marketing
  • Influencer marketing
  • Društveni mediji u marketinškoj komunikaciji

Brendiranje u online poslovanju

  • Alati digitalnog marketinga
  • Brendiranje u online poslovanju
  • Društvene mreže i njihova uloga u marketingu i brendiranju
  • Mobilni marketing
  • E-mail marketing

Internetska marketinška kampanja

  • Tehnike digitalnog marketinga
  • Upravljanje digitalnom marketinškom kampanjom
  • Alati za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti
  • Ergonomska načela u uredskom poslovanju

Dokumenti potrebni za upis

• osobna iskaznica ili domovnica
• rodni list
• završna svjedodžba
• 1 mala fotografija
• OIB

Literatura

Osigurana

Mogućnost obročnog plaćanja

*mogućnost obročnog plaćanja do 12 rata bez kamata i naknade Visa, Diners i American karticama.

Upis u e-radnu knjižicu

Svakom polazniku nakon uspješno završene provjere izdaje se uvjerenje o stečenoj mikrokvalifikaciji INTERNETSKI MARKETING I BRENDIRANJE.
Upisuje se u e-radnu knjižicu.

Sigurni smo da ćete prepoznati kvalitetu i potencijal programa i postati stručnjaci u području internet marketinga.