Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa:
1. Razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
2. Odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
3. Upotrijebiti alate za dizajniranje korisničkog sučelja web stranice i on line oglašavanje
4. Pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
5. Izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
6. Pratiti učinak oglašavanjane publike
7. Stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
8. Pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
9. Voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
10. Samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija
Popis tema
Internetska marketinška komunikacija
- Marketinška komunikacija u online okruženju
- Internetski marketinški kanali
- Sadržajni „content“ marketing
- Influencer marketing
- Društveni mediji u marketinškoj komunikaciji
Brendiranje u online poslovanju
- Alati digitalnog marketinga
- Brendiranje u online poslovanju
- Društvene mreže i njihova uloga u marketingu i brendiranju
- Mobilni marketing
- E-mail marketing
Internetska marketinška kampanja
- Tehnike digitalnog marketinga
- Upravljanje digitalnom marketinškom kampanjom
- Alati za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti
- Ergonomska načela u uredskom poslovanju