Upisala sam program iz želje da steknem nova znanja i vještine u području s kojim ranije nisam imala doticaja. Zadovoljna sam programom jer mi je pomogao prilikom pokretanja vlastitog projekta. Smatram da je odlična baza za razvijanje poslovne ideje te zasigurno veliki plus prilikom zapošljavanja.
Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa:
1. Razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
2. Odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
3. Upotrijebiti alate za dizajniranje korisničkog sučelja web stranice i on line oglašavanje
4. Pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
5. Izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
6. Pratiti učinak oglašavanjane publike
7. Stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
8. Pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
9. Voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
10. Samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija