Vi ste ovdje:

Internetski marketing i brendiranje

Tehnološke promjene utječu na svakodnevno poslovanje na način da tvrtke koje žele biti konkurentne trebaju biti spremne na poslovanje u digitalnom svijetu. Poslovanje u digitalnom svijetu više nikako ne znači samo online prisutnost jer ako smo prisutni ne znači da smo i vidljivi.Kako bismo svoj proizvod plasirali željenoj publici i bili vidljivi na ogromnom online tržištu moramo se znati način kako doći do te iste publike.

internet marketing

O programu

Upisi u tijeku!

Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa:

1. Razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga

2. Odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi

3. Upotrijebiti alate za dizajniranje korisničkog sučelja web stranice i on line oglašavanje

4. Pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti

5. Izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga

6. Pratiti učinak oglašavanjane publike

7. Stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge

8. Pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji

9. Voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije

10. Samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija

Upoznajte predavače

Marin Ivandić

• Magistar inženjer računarstva
• Predavač na studiju računarstva Veleučilišta Aspira
• Iskusni programer i full stack developer raznih web rješenja

Ivan Jerkić

• Suvlasnik uspješnog tehnološkog huba
• Certificirani Google stručnjak
• Dugogodišnje iskustvo u digitalnom oglašavanju i analitici

Ana Penović

• Vlasnica tvrtke za marketing na društvenim mrežama
• Pokrenula prvi hrvatski tehnološki lifestyle magazin
• Stručnjakinja za informatičko novinarstvo

Jovana Zoroe

• Vlasnica tvrtke za marketing na društvenim mrežama
• Pokrenula prvi hrvatski tehnološki lifestyle magazin
• Stručnjakinja za informatičko novinarstvo

mogućnost obročnog plaćanja | upis u e-radnu knjižicu

Početak programa

18.10.2024.

Trajanje programa

1 semestar

Uvjeti upisa

• završena četverogodišnja srednja škola
• poznavanje rada na računalu

Lokacija

online

Pronađi i naše ostale programe cjeloživotnog obrazovanja

mogućnost obročnog plaćanja | upis u e-radnu knjižicu

Početak programa

18.10.2024.

Trajanje programa

1 semestar

Uvjeti upisa

• završena četverogodišnja srednja škola
• poznavanje rada na računalu

Lokacija

online

Pronađi i naše ostale programe cjeloživotnog obrazovanja

Upisi u tijeku!

Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa:

1. Razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga

2. Odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi

3. Upotrijebiti alate za dizajniranje korisničkog sučelja web stranice i on line oglašavanje

4. Pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti

5. Izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga

6. Pratiti učinak oglašavanjane publike

7. Stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge

8. Pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji

9. Voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije

10. Samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija

Upoznajte predavače

Marin Ivandić

• Magistar inženjer računarstva
• Predavač na studiju računarstva Veleučilišta Aspira
• Iskusni programer i full stack developer raznih web rješenja

Ivan Jerkić

• Suvlasnik uspješnog tehnološkog huba
• Certificirani Google stručnjak
• Dugogodišnje iskustvo u digitalnom oglašavanju i analitici

Ana Penović

• Vlasnica tvrtke za marketing na društvenim mrežama
• Pokrenula prvi hrvatski tehnološki lifestyle magazin
• Stručnjakinja za informatičko novinarstvo

Jovana Zoroe

• Account Manager u digitalnoj agenciji
• Dugogodišnje iskustvo u oglašavanju na Googleu i Facebooku
• Iza sebe ima puno uspješnih kampanja za startupe i velike kompanije

ISKUSTVO POLAZNIKA

Upisala sam program iz želje da steknem nova znanja i vještine u području s kojim ranije nisam imala doticaja. Zadovoljna sam programom jer mi je pomogao prilikom pokretanja vlastitog projekta. Smatram da je odlična baza za razvijanje poslovne ideje te zasigurno veliki plus prilikom zapošljavanja.

Magdalena Z.

Spremni za nova znanja!

Obogatite svoje vještine i znanje kroz programe Cjeloživotnog učenja. Bez obzira na vašu dob ili pozadinu, sada je pravi trenutak da investirate u sebe! Naša raznolika ponuda tečajeva prilagođena je vašim interesima i potrebama, a pruža vam priliku za profesionalni i osobni rast.

Spremni za nova znanja!

Obogatite svoje vještine i znanje kroz programe Cjeloživotnog učenja. Bez obzira na vašu dob ili pozadinu, sada je pravi trenutak da investirate u sebe! Naša raznolika ponuda tečajeva prilagođena je vašim interesima i potrebama, a pruža vam priliku za profesionalni i osobni rast.

Dodatne informacije

Predavanja se održavaju dva do tri puta tjedno u poslijepodnevnim satima i/ili subotom ujutro. Polaznici nastavu mogu pratiti online.

Popis tema

Internetska marketinška komunikacija

  • Marketinška komunikacija u online okruženju
  • Internetski marketinški kanali
  • Sadržajni „content“ marketing
  • Influencer marketing
  • Društveni mediji u marketinškoj komunikaciji

Brendiranje u online poslovanju

  • Alati digitalnog marketinga
  • Brendiranje u online poslovanju
  • Društvene mreže i njihova uloga u marketingu i brendiranju
  • Mobilni marketing
  • E-mail marketing

Internetska marketinška kampanja

  • Tehnike digitalnog marketinga
  • Upravljanje digitalnom marketinškom kampanjom
  • Alati za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti
  • Ergonomska načela u uredskom poslovanju

Dokumenti potrebni za upis

• osobna iskaznica ili domovnica
• rodni list
• završna svjedodžba
• 1 mala fotografija
• OIB

Literatura

Osigurana

Mogućnost obročnog plaćanja

*mogućnost obročnog plaćanja do 12 rata bez kamata i naknade Visa, Diners i American karticama.

Upis u e-radnu knjižicu

Svakom polazniku nakon uspješno završene provjere izdaje se uvjerenje o stečenoj mikrokvalifikaciji INTERNETSKI MARKETING I BRENDIRANJE.
Upisuje se u e-radnu knjižicu.

Sigurni smo da ćete prepoznati kvalitetu i potencijal programa i postati stručnjaci u području internet marketinga.