Visoka škola Aspira je imala izuzetnu čast ugostiti Luku Jureškova, direktora komunikacija i Naila Hasanovića, voditelja financija Ultra Europe festivala. Upoznali su nas sa kompleksnošću organizacije jednog tako velikog događaja, kao i potrebom da zapošljavaju asistenta iz Splita, za kojeg se nadaju da će ga pronaći upravo u redovima Aspira. Posebnost ”naše” Ultre je u tome što je nositelj Destination nagrade zbog izuzetnog učinka koji je polučen time što je Ultra smještena upravo u Splitu, prekrasnoj drevnoj destinaciji. Također, specifičnost festivala je da se proteže kroz 7 dana na 5 različitih lokacija.
Što je se tiče marketinških aktivnosti koje se poduzimaju, dosta se ulaže u kreiranje komunikacijske poruke, korištenje društvenih mreža, sponzorstva te prodaje. Efekti njihova svakodnevna cjelogodišnjeg angažmana itekako su vidljivi, stoga samo video na Youtubeu ima preko milijun i pol pregleda. Naime, najveći problem im predstavlja sigurnosna prijetnja, jer su svjesni današnje prijetnje terorizma, a izuzetnu važnost pridaju sigurnosnom aspektu, zbog čega su angažirali voditelja policije Miami-ja, kako bi ih savjetovao u postavljaju visokih sigurnosnih standarda. Također, surađuju sa lokalnim i nacionalnim sigurnosnim tijelima.
Trošak festivala iznosi 60 milijuna kuna, od čega Ministarstvo turizma sudjeluje sa svega 600 000 kuna, odnosno 1% budžeta, što je ispod svih kriterija. Za razliku od Ministarstva, iznimno su zadovoljni sa suradnjom s gradom Splitom i Splitsko-dalmatinskom županijom koja je prepoznala značaj koji Ultra Europe pruža cijeloj Županiji i čija podrška iz godine u godinu raste. To je razlog zbog kojeg se nadaju da Ultra ostaje u Splitu do daljnjega. Jako su zadovoljni i suradnjom koju imaju sa splitskim aerodromom, jer je prošle godine sletjelo čak 50 privatnih jetova ”ultraša” i tu je potrebna značajna dodatna koordinacija letova što oni bez problema uspijevaju iskordinirati. Također, osvrnuli su se i na zahtjeve poznatih DJ-eva, koji su ponekad, iznimno zahtjevni što povećava i kompleksnost organizacije i udovoljavanja svim njihovim potrebama.
Važno je naglasiti i da je posebnost ovog drugog po redu najvećeg Ultrinog festivala na svijetu, osim u destinaciji, upravo i to što spada u nultu, zelenu sigurnosnu kategoriju, što znači da su do sada imali manje od 1% lakih ozljeda na festivalu i bez težih ozljeda uopće.
Kako izgleda prosječni gost Ultra Europe festivala? Ima 20-35 godina i nije mu problem platiti 200 EURa za kartu. A koliko je takvih gostiju, dovoljno je reći da je prošle godine bilo posjetitelja iz 141 zemlje.
Najavili su da očekuju brojne sportske i glazbene svjetske zvijezde kao goste ove godine, a tko će točno biti, na ovom najluđem festivalu u Hrvatskoj – najbolje da sami prosudite.
