Direktorica Sektora za brend Hrvatske turističke zajednice Adela Marković održala je predavanje studentima Visoke škole Aspira na temu: “Croatia – full of life“. Studenti su se pritom upoznali s procesom kreiranja imidža Hrvatske kao turističke destinacije te aktualnim konceptom kojim se predstavljamo na međunarodnom turističkom tržištu.
Hrvatska želi igrati važnu ulogu na iskustvenim tržištima odmora, istraživanja i zabave te želi postati destinacija sa više turističkih proizvoda, većom profitabilnosti po turistu i sa snažnijim turističkim brendom. Stvaranja brenda je postupak kroz određene korake što je direktorica Sektora za brend usporedila s procesom kuhanja.
Bitno je odrediti jasne ciljeve, razumjeti ciljanu publiku i prepoznati trenutni imidž. Postavljaju se stoga pitanja: Kakav je naš trenutni menu? Koje asocijacije želimo dobiti kušajući hranu?
Hrvatska se itekako ima čime pohvaliti, među ostalim s 1.244 otoka, 20 Unesco zaštićenih kulturnih dobara, 8 nacionalnih parkova, 11 parkova prirode, apsolutnom raznolikostima i specifičnostima svake regije. Simbolički, gdje je naše jelo u odnosu na druga takva jela, odnosno kako pozicionirati brend i stvoriti vrijednosne propozicije? Kako ćemo skuhati i servirati naše jelo? Za to je potrebno pojačati snage brenda odnosno razviti integrirani komunikacijski sustav.
Plan je bio objediniti sve u jednom konceptu “Big Idea“ što je dovelo do “Croatia – full of life“. Hrvatska ima iznimnu ponudu koja pokriva sve potrebe tijekom cijele godine. Ostavlja iskustvo i uspomene a najvažnije je izazvat emociju kod gosta.
U suradnji s vodećim marketinškim agencijama Hrvatska turistička zajednica se potrudila predstaviti u svijetu sa “Croatia – Full of life“ želeći potaknuti emociju kod onih koji za Hrvatsku znaju te za one koji je još uvijek nisu otkrili.
Autor: Kristina Škare, studentica prve godine Visoke škole Aspira
Fotografije: Antonia Prkić, studentica prve godine Visoke škole Aspira