Implementacija primjerenog Sustava upravljanja kvalitetom (SOK-a) osigurava sustavni pristup upravljanju kvalitetom što podrazumijeva ostvarivanje postavljenih ciljeva i trajno poboljšavanje svih poslovnih procesa. Temelj osiguravanja kvalitete u Republici Hrvatskoj je Bolonjska deklaracija, a temeljni dokument na kojem se temelji su Standardi i smjernice za osiguravanje kvalitete u Europskom prostoru visokog obrazovanja. Sustav osiguravanja kvalitete djeluje u skladu s načelima javnog interesa, učinkovitosti, transparentnosti te promicanja standarda kvalitete, suradnje i odgovornosti na svim razinama. Sve procedure vanjskog i unutarnjeg osiguravanja kvalitete na Veleučilištu Aspira te svi dokumenti koji osiguravaju implementaciju SOK-a izrađeni su i provode se sukladno Standardima i smjernicama za osiguravanje kvalitete u Europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG), Standardima za vrednovanje kvalitete u postupku inicijalne akreditacije i reakreditacije visokih učilišta (AZVO), Smjernicama za provedbu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih (ASOO) te zahtjevima norme ISO 9001:2015.

U svrhu stalnog unapređenja kvalitete naših usluga i razvoja novih, pozivamo vas da nam se sa svojim pohvalama, pitanjima, komentarima i sugestijama javite na e-mail adresu kvaliteta@aspira.hr koja ima funkciju sandučića povjerenja.

Unaprijed zahvaljujemo na vašem doprinosu našem cilju konstantnog rasta kvalitete studiranja i svih drugih vrsta obrazovanja na našoj instituciji!

IZJAVA O POLICI KVALITETE

STATEMENT ON QUALITY POLICY

Ustroj sustava za kvalitetu

Ured za kvalitetu ustrojbena je jedinica Veleučilišta izravno odgovorna upravi te je nadležna za operativno upravljanje sustavom kvalitete i nadzorom nad provođenjem mjera za ostvarivanje ciljeva sustava kvalitete.

 

Jedinica za osiguravanja i unapređivanje kvalitete je sastavni dio Veleučilišta zajedno s Upravnim i Vijećem veleučilišta te nema status ustrojbene jedinice. Jedinica je savjetodavno tijelo imenovano od strane Dekana koja pruža potporu Uredu za kvalitetu.

Članovi Jedinice su:

  • Predstavnik Ureda za kvalitetu
  • Dekan
  • Predstavnik Odjela cjeloživotnog učenja
  • Predstavnik studentske službe – referade
  • Prodekan za nastavu i studente, ujedno iz reda nastavnika
  • Predstavnik studenata
  • Članovi (jedan ili više) Jedinice iz sastava šire sportske, turističke, IT i gospodarske zajednice.

Centralni dokument koji regulira djelatnost sustava kvalitete SOK-a je Pravilnik o sustavu osiguravanja i unapređivanje kvalitete

Ovaj Pravilnik polazi od osnovne premise da je student/polaznik subjekt Sustava osiguranja i unapređivanja kvalitete, a osnovna zadaća Sustava je praćenje, procjena i donošenje mjera za poboljšanje kvalitete, studentskog pozitivnog iskustva i podizanje učinkovitosti tijekom studiranja. Ostvarenjem ovog cilja postiže se zadovoljstvo svih sudionika sustava; studenata/polaznika, nastavnika, uprave, prateće administracije i akademske te šire društvene zajednice, a to je preduvjet uspješnijeg uklapanja u suvremene trendove unapređenja kvalitete europskog i svjetskog visokog obrazovanja.

Ciljevi sustava kvalitete su:   

  • stvaranje sustava za upravljanje kvalitetom na Veleučilištu putem pokretanja i koordiniranja inicijativa i provedbe programa stalnog unapređivanja kvalitete, utvrđivanja pokazatelja, standarda i kriterija za unapređivanje kvalitete, osiguranja interne prosudbe odvijanja nastavnog procesa i ishoda učenja kao pretpostavke postizanja izvrsnosti, poticanja i organiziranja stručnog usavršavanja unutarnjih korisnika sustava te osiguravanja povratne informacije od korisnika (studenata) i usmjeravanje njihovih sugestija prijedloga i kritika,
  • održavanje i recertifikacija ISO 9001 standarda;
  • osiguranje kvalitete u području učenja i poučavanja u visokom obrazovanju i cjeloživotnom učenju Standardima i smjernicama za osiguravanje kvalitete na Europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG);
  • razvoj mehanizama i ugradnja kulture unapređenja kvalitete kroz normativne akte te druge vidove djelovanja Veleučilišta

Ciljevi kvalitete određuju se za svaku akademsku godinu po principu „SMART Goals“Pametni ciljevi:

S – Specific (primjenljiv, određen), M – Measurable (mjerljiv), A – Achievable (dostižan), R – Relevant (bitan), T – Timely (na vrijeme)

KPI se postavljaju jednom godišnje za unaprijed determinirane ciljeve unutar područja (za koje su definirani pokazatelji), sukladno Strategiji Veleučilišta.

Veleučilište Aspira nagrađeno je Poveljom za kvalitetu od strane Hrvatskog društva za kvalitetu

Visoka škola Aspira dobitnik Povelje za unaprjeđenje kvalitete u hrvatskom gospodarstvu za 2022.!