“Ako će ova knjiga pomoći samo jednom ugostitelju ili ugostiteljskom objektu, ja ću biti sretan”, kazao je autor knjige Igor Pavela
Igor Pavela svojim je autoriziranim priručnikom o upravljanju ugostiteljskim poslovanjem inicirao nastanak ove znanstvene knjige. Pavela se aktivno bavi ugostiteljstvom više od deset godina. Trenutačno je profesionalno angažiran kao menadžer Masline Resort, najluksuznijeg hrvatskog hotela kategorije 5 zvjezdica. Prethodno je godinama bio angažiran kao ugostiteljski menadžer na jednoj od najvećih američkih cruise kompanija. U takvim je profesionalnim angažmanima upravljao timovima od stotinjak i više zaposlenika pokrivajući kompletno ugostiteljsko poslovanje više od 20 različitih barova.
Dekan Alen Jerkunica nije krio sreću i ponos. Kazao je da je da će ova knjiga biti od pomoći svim ugostiteljima.
“Igor osim što je naš student, on je pravi čovjek iz prakse. Uspio je iznijeti ono najvažnije, a to je da prenese svoja iskustva i svoja viđenja izvrsnosti. Svi mi želimo biti uspješni, ali samo nekima to uspijeva. U svakom slučaju, svaki gost traži izvrsnost i mislim da je knjiga vrlo interesantna. Ona daje prava znanja i primjene iz prakse i svima će biti od velike pomoći”, kazao je između ostalog dekan Aspire Alen Jerkunica.
“Čestitam Igoru i svim kolegama koji su pomogli i dali svoj doprinos u nastanku ove nove literature koja će biti svim ugostiteljima od koristi. Hvala vam svima”, zahvalan je bio dekan Alen Jerkunica koji je ujedno bio i suradnik autoru Igoru Paveli pri pisanju knjige, odnosno priručnika “Izvrsnost kao standard u ugostiteljskom poslovanju.
Pavela je u ugostiteljskoj praksi stjecao iskustvo na svim djelatnim pozicijama, od operativnih do strateških u vrhovnom menadžmentu. Blisko je surađivao i učio od vrhovnih menadžera i predsjednika uprava velikih internacionalnih turističkih i ugostiteljskih kompanija.
Često svojim edukativnim materijalima, znanjem i iskustvom obučava prilagođenim programom osoblje i menadžment ugostiteljskih objekata postižući izvrsnost kao standard.
“Hvala vam svima na pomoći. Ovo je jedna kruna dugogodišnjeg rada. Puno smo pisali i brisali, ali uspjeli smo, knjiga je tu pred nama”, kazao je u početku ponosni autor Igor Pavela.
Rekao je da se ugostiteljstvom počeo baviti vrlo rano. Još u đačkim, odnosno studentskim danima počeo je zarađivati svoj ‘džeparac’ kroz ugostiteljske poslove.
“U jednom trenutku sam ugostiteljstvo ugledao iz nekog drugog ugla. To nije samo direktna transakcija proizvoda. Ugostiteljstvo je potreba, potreba za tijelo i dušu. Ugostiteljstvo nije na ‘klimavim’ nogama zbog razvoja tehnologija. Svima nama trebaju mjesta u kojima ćemo tražiti odmor i odušak”, pojasnio je Igor Pavela.
Izjavio je da su ugostitelji akteri svega što se događa u njihovim objektima. Kazuje da su oni bitni za prezentaciju svega dobroga na onim lokacijama na kojima gosti uživaju i opuštaju se.
“Danas u ugostiteljstvu nema mjesta površnom pristupu. Ljudi su najbitniji, interijer nije najbitniji, sami pristup djelatnika i menadžera je najbitniji i od tu sve kreće”, veli Igor Pavela te nastavlja:
“Ako će ova knjiga pomoći samo jednom ugostitelju ili ugostiteljskom objektu, ja ću biti sretan. Zahvaljujem se svima koji su mi pomogli, mnogi su tu nazočni i pred vama su. Žao mi je što svi nisu mogli doći. Hvala vam svima na ohrabrujućim riječima, hvala mojoj obitelji i prijateljima koji su mi uvijek bili potpora, veliko hvala i brojnim sponzorima”, rekao je te se svima srdačno zahvalio Igor Pavela.
Osim dekana Visoke škole Aspira na promociji priručnika (knjige) bio je prisutan i Neven Šerić, redaktor knjige, te Ivan Peronja s Pomorskog fakulteta Sveučilišta u Splitu koji je ujedno bio i recenzent knjige.
Osim njih promociju su svojoj nazočnošću uveličali i Daria Schrimann, direktorica Hotela Park te Zrinka Lolić voditeljica ljudskih resursa Hotela Park.