POČETAK ONLINE PROGRAMA – 07.12.2021.

Web trgovina je prodajno mjesto koje nema troškova osoblja, režija, najma, izložbenih proizvoda ni radnog vremena.

Ovakav oblik trgovine se pokazao posebno korisnim u posljednje vrijeme kada su kretanje i interakcija ograničeni. No, i prije ovog perioda bile su vidljive promjene u ponašanju potrošača. U istraživanju provedenom 2018. godine na razini Europske Unije pokazalo se kako čak 90% Europljana kupuje online, a što se tiče Hrvata, 82% ispitanika se izjasnilo da on-line kupuju jednom godišnje, 57% jednom mjesečno, a 22% Hrvata online kupuje čak minimalno jednom tjedno. Može se samo pretpostaviti da su se ti brojevi sada povećali. Upravo zbog toga trgovine trebaju mijenjati svoje koncepte prodaje i prilagođavati ih novim potrebama kako tržišta tako i kupaca.

Web shop, uz to što kupcima daje non-stop pristup vašoj trgovini, dodatno širi vaše tržište jer više niste ograničeni samo na one ljude koji mogu fizički pristupiti Vašoj trgovini. No, kako bi web shop bio uspješan nužno je ostvariti neke preduvjete poput odabira i razvija optimalne platforme za prodaju, odabira ispravnog načina prezentacije i promocije proizvoda/usluge koje prodajete kao i poznavanje zakona.

Program je namijenjen vlasnicima i voditeljima trgovina, zaposlenicima u marketingu, web administratorima te svima koji zanima web, marketing i prodaja.

Po završetku programa polaznici će steći kompetencije:

  • Razviti strategiju za izradu web trgovine;
  • Voditi i promovirati vlastitu web trgovinu;
  • Kreirati osnovne Google Ads-a i Facebook kampanje;
  • Kreirati email kampanje i postaviti osnovne automatizacije;
  • Pisati tekstove koji prodaju;
  • Izgraditi uspješan webshop prema iskustvu iz prakse
  • Uskladiti webshop sa zakonima

 

Program nema posebnih uvjeta upisa te je podijeljen u 7 nastavnih cjelina i traje 52 školska sata.

  • Uvod u eCommerce
  • Odabir idealnog partnera; tehnologije i sustava naplate
  • Definiranje potreba; projekt izrade i upravljanja Internet trgovinom
  • Definiranja potreba potrošača; ponašanje potrošača i analiza tržišta
  • Povezivanje s vanjskim sustavima i povećanje prodaje
  • B2B i/ili B2C web trgovina

Trajanje: 4 školska sata

  • Korisničko iskustvo i uloga dizajna u web trgovini
  • Oglašavanje i promocija
  • Postavke ključnih metrika za web shop
  • Upravljanje procesom kupnje
  • Priprema izrade web shopa

Trajanje: 4 školska sata

  • Instalacija i postavljanje WordPressa
  • Instalacija Woocommerce web shopa
  • Prilagodba

Trajanje: 8 školskih sati

  • SEO – pozicioniranje na pretraživačima
  • Povezivanje web shopa s analitičkim alatima
  • Uvod u Google alate

Trajanje: 8 školskih sati

  • E-mail marketing
  • Oglašavanje na društvenim mrežama
  • Osnove pisanja za web
  • Recenzije i upravljanje zadovoljstvom kupaca
  • Briga o zadovoljstvu kupaca
  • Nativno oglašavanje

Trajanje: 12 školskih sati

  • Baze kupaca
  • Programi vjernosti
  • Podrška i pomoć kupcima
  • Povezivanje s ERP/poslovnim informacijskim sustavom
  • CRM sustavi

Trajanje: 4 školska sata

Zakonske regulative

  • Zakonski okviri
  • Najčešće greške kod vođenja web shopa
  • Zaštita prava potrošača
  • Zaštita osobnih interesa prilikom pružanja usluga i prodavanja proizvoda
  • Zaštita osobnih podataka i priprema za GDPR
  • Što učiniti u slučaju kazne

Trajanje: 4 školska sata

 

Trajanje programa: 52 školska sata