POČETAK PROGRAMA: Upisi u tijeku
Web trgovina je prodajno mjesto koje nema troškova osoblja, režija, najma, izložbenih proizvoda ni radnog vremena.
Ovakav oblik trgovine se pokazao posebno korisnim u posljednje vrijeme kada su kretanje i interakcija ograničeni. No, i prije ovog perioda bile su vidljive promjene u ponašanju potrošača. U istraživanju provedenom 2018. godine na razini Europske Unije pokazalo se kako čak 90% Europljana kupuje online, a što se tiče Hrvata, 82% ispitanika se izjasnilo da on-line kupuju jednom godišnje, 57% jednom mjesečno, a 22% Hrvata online kupuje čak minimalno jednom tjedno. Može se samo pretpostaviti da su se ti brojevi sada povećali. Upravo zbog toga trgovine trebaju mijenjati svoje koncepte prodaje i prilagođavati ih novim potrebama kako tržišta tako i kupaca.
Web shop, uz to što kupcima daje non-stop pristup vašoj trgovini, dodatno širi vaše tržište jer više niste ograničeni samo na one ljude koji mogu fizički pristupiti Vašoj trgovini. No, kako bi web shop bio uspješan nužno je ostvariti neke preduvjete poput odabira i razvija optimalne platforme za prodaju, odabira ispravnog načina prezentacije i promocije proizvoda/usluge koje prodajete kao i poznavanje zakona.
Program je namijenjen vlasnicima i voditeljima trgovina, zaposlenicima u marketingu, web administratorima te svima koji zanima web, marketing i prodaja.