Veleučilište Aspira bilo je domaćin kratkog Erasmus+ BIP programa u okviru Erasmus+ programa u Splitu pod nazivom Football and Digital World: How Internet Marketing is Changing the Game. Program je trajao u periodu od 24. do 28. listopada u kojem je sudjelovao ukupno 31 student i 4 profesora. Sudionici projekta dolaze sa četiri različita Sveučilišta: Gustave Eiffel iz Francuske, VIVES iz Belgije, BUEM iz Slovačke, Kauno Kolegija iz Litve i domaćin Veleučilište Aspira kao predstavnik Hrvatske.
U pet dana projekta program je bio popunjen brojnim sadržajima i aktivnostima. Glavni zadatak sudionika bio je kreiranje cjelokupnog projekta za studentski nogometni klub F.C. Aspira. Sudionici su morali zadovoljiti niz zadanih kriterija pod projektnim nazivom „Brand me new“, a on se sastojao od cjelokupnog dizajna loga, dresova i promotivnih materijala, kreiranja promotivnih sadržaja za društvene mreže i kreiranja strategije za privlačenja studenta za učlanjenje u studentski nogometni klub.
Kako bi dobili inspiraciju i vidjeli praktične primjere, studenti su poslušali tematsko predavanje „Best of Football vs. Best of Marketing“ na Veleučilištu Aspira. Osim toga, studenti su posjetili stadion Poljud, gdje su sudjelovali u obilasku stadiona i poslušali predavanje o poslovanju i marketingu nogometnog kluba Hajduk. Uz to, u subotu su iskusili kako izgleda nogometna groznica u Splitu, budući da su prisustvovali nogometnoj utakmici Hajduk – Lokomotiva na Poljudu.
Posljednji dan sve grupe studenta su prezentirale svoje idejne projekte između kojih je odabrana i najbolja ekipa. Sudionici su dobili potvrde o sudjelovanju na Erasmus BIP projektu. Hvala svim sudionicima na projektu i veselimo se nadolazećim projektima u budućnosti!