Knjigu Upravljanje marketingom hotela su na promociji održanoj u prostorima Sveučilišta u Splitu predstavili autori Neven Šerić, profesor Ekonomskog fakulteta u Splitu i Alen Jerkunica, dekan Visoke škole Aspira, kao i ostale osobe koje su doprinijele realizaciji i izdavanju ove knjige – Joško Stella, direktor TZ Splitsko Dalmatinske županije i Alijana Vukšić, direktorica Turističke zajednice grada Splita.
Potaknuti nedostatkom literature koja bi osobama u turističkom sektoru na praktičan način pomogla pri edukaciji na visokoobrazovnim institucijama ili samoedukaciji, nastala je ova knjiga prožeta praktičnim iskustvima osoba iz struke koja će zasigurno postati nezaobilazan dio literature u marketinškim procesima hotelijerstva.
Kao suautor knjige, Neven Šerić, naglasio je potrebnu kontinuiranog praćenja trendova zbog visokokonkuretnosti industrije. Iz toga razloga, ova knjiga je nastala kako bi pomogla svima koji se žele baviti hotelijerstvom i kojima je potrebna edukacija u području upravljanja marketingom hotela. Manjak stručne i adekvatne literature navedenog područja i želja za nadopunom iste bio jedan od glavnih motiva ove inicijative.
Suaoutor knjige, Dekan visoke škole Aspira, Alen Jerkunica, istaknuo je želju da ova knjiga bude shvaćena kao svojevrstan univerzalni priručnik za hotelijere te da bude zanimljiva svima koji se bave turizmom. Poučen iskustvom i komunikacijom s preko 100 partnerskih hotela u Hrvatskoj i svijetu, uviđa nedostatak stručne marketinške edukacije većine marketinških odjela hotela. Takve pozicije su vrlo često nadopunjene kadrom drugih struka što možda nije najoptimalnije rješenje. Ovaj priručnik zaista nudi praktičnu stranu marketinga u hotelijerstvu, počevši od samih tehnika upravljanja marketingom i prodajom do određivanja cijena. Mišljenja je da će zasigurno biti od pomoći svima onima koji se vide kao dio marketinga hotela.
Ono što turističko tržište čini vrlo izazovnim jest dostupnost velikog broja informacija, rastući broj konkurenata i koncept modernog gosta čija očekivanja vrijednosti za novac kontinuirano rastu. Takve zahtjeve tržišta može pratiti isključivo pravilno educiran kadar koji ulaže u svoja znanja, dok nedostatak istih može dovesti do oportunitetnih troškova propuštenih prilika. Direktorica Turističke zajednice, Alijana Vukšić, ističe da je ovakav priručnik vrlo važan i na primjeru destinacije poput Splita budući da svjedočimo planiranom porastu hotelskog smještaja i tendenciji razvoja poslovnog turizma. Joško Stella, također je pohvalio ovu inicijativu te smatra da je nastala u pravo vrijeme i da će zasigurno biti izvrsna platforma za temeljno znanje od kojeg se ne smije uzmicati.
