Zaposleni ste kao prodavatelj u trgovini ili ste vlasnik? Niste zadovoljni razinom prodaje i smatrate da mora biti bolja?
Upišite najnoviji Aspirin trening program za trajno unaprjeđenje prodaje u trgovini.
Otkrijte kako etičnim i praktičnim prodajnim vještinama povećati prodaju za 15-40%, stvoriti nove lojalne kupce, poboljšati poziciju u odnosu na ostale fizičke i online trgovine, te ostale brojne tajne uspješnih prodavača!
Zašto odabrati ovaj program ukoliko ste vlasnik trgovine?
- Povećava isplativost investicije i profitabilnost
Jedini način da se isplate ulaganja u otvaranje i održavanje trgovine je da prodavači u trgovini imaju dovoljno znanja i vještinu da prodaju dovoljno proizvoda i usluga za isplatu troška investicije, te mjesečnog troška rada trgovine kao što su plaće zaposlenika, režije, najam prostora, logistike, troškova reklamiranja itd.
Što je veća prodaja, to se inicijalna investicija brže isplati, kao i poveća profitabilnost u odnosu na tekuće troškove.
- Poboljšava image firme i trgovine
Prodavači u trgovini su dominantni predstavnici, te lice firme i trgovine prema klijentima.
Stoga je iznimno bitno da predstavljaju firmu i trgovinu na dostojan, pozitivan i efikasan način.
- Trajno povećava prodaju za 15-40%
Prodavači koji prođu trening u prosjeku trajno povećavaju prodaju u trgovini za 15-40%, a najbolji i 2 do 3 puta.
Također imaju prosječno višu vrijednost pojedinačne transakcije, tj. kupovine i veći broj prodanih proizvoda po kupcu.
Istrenirani prodavači ujedno sustavno stvaraju zadovoljne lojalne kupce koji se dugoročno vraćaju, te poboljšavaju ugled trgovine i firme.
Nažalost, u praksi je većina prodavača kronično netrenirana, te su nesvjesni ispravnog načina komunikacije i nuđenja proizvoda i usluga, čime firmi nanose dugoročnu štetu i izgubljenu dobit.
- Poboljšava pozicioniranje trgovine u odnosu na online konkurenciju
Obzirom na konkurenciju online trgovina gdje se većina proizvoda može naći jeftinije i u širem asortimanu nego u fizičkim trgovinama, jedini način realnog konkuriranja online trgovinama je poboljšanje efikasnosti prodaje i poboljšanje iskustva kupnje u fizičkoj trgovini.
U treningu se veliki naglasak daje upravo na tome, čime ovaj trening postaje jedna od rijetkih efikasnih mjera konkurentnosti fizičke trgovine protiv online konkurencije.
- Smanjuje fluktuaciju i odljev kvalitetnih zaposlenika
Efikasan trening prodaje motivira i prodavače da budu bolji i lojalniji djelatnici, jer zaposlenici u koje firma ulaže više vjeruju svojoj firmi, te se u prosjeku i više trude ostvariti očekivani rezultat.
Prodajni trening također smanjuje fluktuaciju zaposlenika uz istovremeno zadržavanje najkvalitetnijih prodavača, jer kvalitetni zaposlenici cijene kad ih se trenira i ulaže se u njihova znanja i vještine.
- Pojednostavnjuje vođenje trgovine
On također čini vaše prodavače sigurnijima i ugodnijima u prodaji.
Nakon treninga prodavači točno znaju što trebaju učiniti da učinkovito i etično prodaju proizvod ili uslugu, što olakšava i pojednostavnjuje i poziciju voditelja trgovine.
- Stvara lojalne kupce
Znanje i samopouzdanje prodavača upareno s ugodnom, učinkovitom i etičnom komunikacijom osjećaju i kupci koji preuzimaju njihovo samopouzdanje u trgovinu u kojoj rade, te proizvode ili usluge koji im se nude.
Zbog toga će se posjetitelji u vašoj trgovini osjećati ugodno i pozitivno, te će dobar dio njih osim što će taj put ostvariti veći kratkoročni promet, postati i lojalni kupci vaše trgovine
- Multiplicira efikasnost ulaganja u marketing
Također, prije ulaganja u reklamiranje trgovine, jedino ima smisla napraviti ispravan trening prodavača.
Čemu trošiti novac, trud i vrijeme na reklamiranje trgovine da bi se u trgovinu doveli novi kupci, ako im pri dolasku prodavači nisu u stanju prodati proizvod ili uslugu u dovoljnim količinama, te ih efikasno pridobiti kao nove zadovoljne i lojalne kupce?
Trening prodavača je uvjerljivo profitabilnije i dugoročno efikasnije ulaganje, nego ulaganje u reklamiranje prije nego se napravio trening.
- Najjeftinija je i najbolja investicija u dugoročno poboljšanje prodaje
Sve gore navedeno čini investiranje u trening prodavača jednom od najboljih i najjeftinijih investicija koju možete napraviti da trajno poboljšate svoju prodaju i time osigurate dugoročan opstanak na tržištu.
Zašto odabrati ovaj program ukoliko ste prodavač u trgovini?
- Povećati će vaša primanja
Najbolji prodavači su uvijek plaćeni više od lošeg ili prosječnog prodavača. Završetkom i primjenom tečaja u prosjeku ćete povećati prodaju u trgovini za 15-40%, a najbolji prodavači i 2 do 3 puta.
- Povećati će sigurnost vašeg radnog mjesta
Od jednog od najnesigurnijih radnih mjesta na tržištu, postati ćete najsigurniji zaposlenik u firmi. Svaka firma najviše drži do svojih najboljih prodavača, te oni i u najvećim krizama budu zadnji koji dobiju otkaz.
- Povećati će vašu atraktivnost na tržištu rada
Svaka firma želi zaposliti djelatnika koji zna konstantno uspješno prodavati njihove proizvode, pozitivno ih predstavljati njihovim klijentima na tržištu, te stvarati buduće lojalne klijente.
- Posao će vam postati jednostavniji
Kad naučite i primijenite prodajne procedure, točno ćete znati što napraviti u svakoj situaciji.
- Postati ćete sretnija, sigurnija i zadovoljnija osoba
Jer povećana visina prihoda, uspješna radna atmosfera i sigurnost na poslu znače i sretniji osobni život. Također, većina vještina koje se uče na tečaju pomažu i u svakodnevnoj komunikaciji sa drugim ljudima u privatnom životu.
Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa
- Ispravno i etički razmišljati i djelovati za maksimalnu efikasnost prodaje.
- Stvoriti pozitivnu emociju, povjerenje, te efikasnu i ispravnu komunikacije sa kupcem već od prvih 5 sekundi od ulaska kupca u trgovinu.
- Brzo i automatsko detektirati o kojoj vrsti kupca je riječ, uz automatsko prilagođavanje komunikacije.
- Ispravno se ponašati prema negativnim kupcima.
- Uspostaviti brzo povjerenje kupca u prodavača, trgovinu i proizvod ili uslugu.
- Predstaviti robu ili uslugu na način da se značajno poveća želja kupca za kupnjom.
- Konstantno prodavati natprosječne količine proizvoda ili usluge, vrijednosno i količinski.
- Konstantno prodavati i dodatne proizvode ili usluge nakon prodaje prvog proizvoda ili usluge.
- Stvoriti lojalnog kupca, kojemu vaša trgovina i u budućnosti postaje prvi izbor pri kupnji vaše vrste proizvoda ili usluge.
- Ispravno i efikasno odgovarati na primjedbe, uključujući primjedbe vezane za cijenu proizvoda ili usluge.
- Izbjegavati najčešće greške u prodaji u trgovini i odnosima s kupcima.
- Preobratiti nezadovoljnog kupca u zadovoljnog i lojalnog kupca.
- Automatski prodavati – zainteresirati kupca za proizvod i kupnju u i trenucima kad se prodavač nema vremena posvetiti kupcu (jer upravo pomaže drugom kupcu i sl.).
Trajanje programa: 12 sati
Datum izvođenja nastave: 25. svibnja – 27. svibnja
Predavač: Toni Bakota, Osnivač, vlasnik i voditelj turističke agencije, glavni manager branda Skandal
Cijena: 1880,00kn
Za više informacija, pošaljite nam prijavu nakon čega ćemo Vas kontaktirati: