U SPLITU: 10.11.2023.
Informacije o upisu:
info@aspira.hr
U SPLITU: 10.11.2023.
Informacije o upisu:
info@aspira.hr
U ZAGREBU: 17.11.2023.
Informacije o upisu:
zagreb@aspira.hr
Odjel za cjeloživotno obrazovanje Visoke škole za menadžment Aspira u suradnji sa Suvremenim učilištem u Splitu, organizira program usavršavanja za Menadžera hrane i pića.
Cilj programa je usavršiti polaznike za rad na području upravljanja ponudom hrane i pića kao i upoznati ih s oblicima organizacije poslovanja u ugostiteljskom i hotelskom objektu. Stjecanje znanja o važnosti uloge dobre organizacije usluga u ugostiteljsko-turističkoj ponudi. Važnost menadžera/ice hrane i pića je u tome što upravo on/ona svojim uspješnim radom omogućava kvalitetnu ponudu, vrhunsku uslugu i tako ostvarenje vrhunskog ugleda ugostiteljskog objekta.
• Socijalne i komunikacijske vještine
• Organizacijske, menadžerske i poslovne vještine upravljanja sadržajima turističke ponude
• Upotpunjavanje ponude u svrhu stvaranja cjelovite ponude; praćenje trendova
• Osiguravanje povratka istih gostiju
• Činitelji koji utječu na cjelokupnu organizaciju, planiranje i izvođenje
• Oblici organizacije poslovanja i poslovni procesi u ugostiteljskim objektima
• Konkurentnost na tržištu
• Nadgledanje i poticanje vrhunske usluge
ORGANIZACIJA POSLOVA U UGOSTITELJSTVU – Upoznavanje sa pojmom robe. Definiranje i razvrstavanje živežnih namirnica. Hrana i sastojci hrane. Upoznavanje sa strojevima, alatima i uređajima u kuhinji. Glavne i sporedne prostorije kuhinjskog bloka. Rad s kuhinjskim osobljem. Planiranje rada u kuhinji. Osobna higijena i higijenske navike. Higijena rada i higijena prehrane.
OSNOVE TURIZMA I UGOSTITELJSTVA – Osnovne teoretske spoznaje o turizmu. Činitelji razvoja turizma. Opis turizma kao djelatnosti. Turističko zakonodavstvo. Definiranje relacije turizma i ugostiteljstva. Opisivanje restoraterstva i njegov razvoj i aktualni trendovi u Republici Hrvatskoj i svijetu.
MENADŽMENT HRANE I PIĆA – Definiranje teoretskih obilježja menadžmenta. Analiza svih segmenata menadžmenta: planiranje, organiziranje, kadroviranje, vođenje i kontroliranje. Opisivanje standarda usluge hrane i pića. Kompletna analiza usluge hrane i pića.
MARKETING U TURIZMU – Specifičnosti pojedinog instrumenta marketinga. Primjena marketinga u praksi. Ciljevi i načela marketinga u turizmu. Mjerenje i predviđanje turističke potrebe i potražnje. Ispitivanje namjera kupaca i praćenje trendova konkurencije. Marketing mix u odnosu na ciljno tržište. Prodaja i marketing putem interneta. Vlastita strategija i njeno kreiranje. Simboli osobnosti, raspoloženja, stručnosti, stvaranje imagea poduzeća ili obrta.
POSLOVNO KOMUNICIRANJE I BONTON – Iznošenje opće psihologije. Definiranje i analiza poslovnog komuniciranja u turizmu. Pojam Bontona i njegova osnovna pravila te tehnike primjene.
ZAŠTITA NA RADU – Osnove zaštite pri radu. Opasnost i način zaštite na radnom mjestu.
PRAKTIČNA NASTAVA – Analiza stanja i utvrđivanje ciljeva, ocjena sredstava i mogućnosti, ocjena budućeg razvoja, određivanje mogućnosti, odabiranje najprihvatljivijeg izbora. Planiranje pogona za pripremu hrane. Planiranje iznosa potrebnih sredstava, povremeni nadzor primjerenosti planova, revizija plana. Kreiranje gastronomske ponude. Standardi usluga hrane i pića u turističkom objektu. Standardi opreme, inventara i rublja. Dnevni obroci. Catering i banketi; cocktail party.
Predavači su eminentni stručnjaci iz područja menadžmenta, turizma, ugostiteljstva i hotelijerstva.
Trajanje programa: 1 semestar
Dokumenti potrebni pri upisu su: preslika osobne iskaznice ili domovnice, rodni list, diploma, mala fotografija ,OIB i potvrda liječnika medicine rada o sposobnosti za rad.
*mogućnost obročnog plaćanja do 12 rata bez kamata i naknade Visa, Diners i American karticama.
Upis u radnu knjižicu
Program je verificiran od Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta i nakon završetka programa upisuje se u radnu knjižicu. Sigurni smo da ćete prepoznati kvalitetu i potencijal programa te postati Menadžer hrane i pića.