Visoka škola Aspira iz Splita organizira i provodi program usavršavanja za Recepcionara marine.

Recepcija čini okosnicu poslovanja marine. Za samu luku nautičkog turizma, bitno je osigurati kvalitetan kadar koji će moći odgovoriti suvremenim zahtjevima ove djelatnosti. Cilj trening programa je omogućiti polaznicima stjecanje znanja i vještina za suvremeni rad na recepciji marine. Osnovni zadatak recepcionara marine je profesionalan prihvat i otprema gostiju/nautičara uz pružanje ostalih usluga marine.

Recepcionar mora posjedovati organizacijske, komunikacijske i stručne vještine za svakodnevno poslovanje marine.

Program će polaznike osposobiti za:

  • Razvijanje suvremenih marketinških aktivnosti (Content marketing, Internet marketing, Strateški marketing, prodajne vještine i tehnike)
  • Prodajne vještine i tehnike
  • Rješavanje konflikata i upravljanje stresom (Asertivnost i Neurolingvističko programiranje)
  • Tehnike i problemi rješavanja problema gostiju marine
  • Usavršavanje poslovnih verbalnih i neverbalnih komunikacijskih vještina
  • Usavršavanje engleskog jezika s naglaskom na nautičku terminologiju
  • Suvremeno recepcijsko poslovanje marine
  • Financijsko poslovanje recepcije marine

Predavači su eminentni stručnjaci iz navedenih područja:

  • Alma Bauer, dipl.oec, Savjetnica u području aplikacija za potporu poslovanja marina i charter djelatnosti
  • Nenad Pejovski, dipl. oec., Retail Manager, marketinški stručnjak
  • prof. Majda Todorović, Profesorica engleskog i talijanskog jezika

Svaka nastavna cjelina uz teorijski uključuje i praktični dio, vježbe i radionice.

Praktični dio nastave organizira se na recepciji marine.

Po uspješno položenoj završnoj provjeri, polazniku se izdaje certifikat Recepcionara marine

Uvjeti upisa:

1. Najmanje srednja stručna sprema

2. Poznavanje engleskog jezika

Početak programa: 05.03.2018.

Trajanje: 1 tjedan

Stojimo na raspolaganju za sve dodatne informacije.