Odjel za cjeloživotno učenje Visoke škole za menadžment Aspira organizira seminar

UČINITE SVOJE POIZVODE VIDLJIVIMA – Škola dizajna

Upisi u tijeku

Vidljivost proizvoda i usluga

Na seminaru pod nazivom Učinite Vaše proizvode vidljivima stječe se osnovna znanja o struci dizajna te uče kako povećati vidljivost vlastitih proizvoda i usluga. Uči se kako logotip, plakat i ambalaža može učiniti razliku između uspješnog i neuspješnog proizvoda. Pokazuje se kako korisnicima prenijeti emocije, poruke i željene vrijednosti društva kroz proizvode i usluge. A istovremeno iskazati njihovu korist koja će ispuniti želje i potrebe korisnika.

Cilj programa

  • Kroz primjere u praksi pokazuju se pravila i principi dizajna za uspješnu prodaju proizvoda te kako ga se može učiniti privlačnim za kupnju
  • Upoznavanje pojmovima poput dizajn, identitet ibrend sa svrhom poticanja kritičnog i kreativnog razmišljanja prema zadanom tržištu i ciljanoj skupini.

Popis tema

Dizajn u funkciji prodaje. U prvoj temi seminara pokazuje se u kojoj mjeri dizajn utječe na svakodnevni život ljudi te zašto je dizajn važan za stvaranje novih proizvoda i usluga. Isto tako se kroz primjere u praksi pokazuju pravila dizajna za uspješnu prodaju proizvoda te kako ga kupcima učiniti privlačnijim. Definicija dizajna. Karakteristike dizajna. Stanje dizajna u Hrvatskoj. Utjecaj dizajna na društvo. Smjernice za dobar dizajn. Pravila stvaranja uspješnog dizajna za tržište. Korisnost proizvoda i potrebe potrošača. Izbjegavanje neopravdanosti cijene dizajnom. Kako se dizajnom povećava potrošnja za proizvodom.

Vizualizacija emocija pomoću pisma. U drugoj temi uči se kako tipografijom prenijeti željene emocije putem proizvoda ili usluge. Definicija tipografije. Funkcija tipografije. Tipografija u različitim medijima (web, tisak, interijer, eksterijer). Kratka geneza abecede i simbolika njenih znakova. Današnja abeceda – polazna točka za stvaranje novih značenja. Znakovi i logotipi u službi prijenosa emocionalnih poruka. Izgradnja priče putem odnosa s korisnikom.

Povećanje vidljivosti izgradnjom logotipa. Kroz treću temu polaznike se upoznaje s izradom logotipa i znakova te koje sve kategorije istih postoje. Polaznicima se pokazuje što čini dizajn dobrim za ciljanu skupinu te pokazuje koje karakteristike mogu utjecati na nedvosmisleno razumijevanje željenih poruka. Definicija simbola, logotipa i znaka. Razlika između znaka i logotipa. Važnost logotipa s povećanjem udjela društva na tržištu. Logotipi s intervencijom u tipografiji. Logotipi s intervencijom negativnog prostora. Logotipi bez ograničenja. Značaj redizajna logotipa s promjenom navika potrošača društva.

Stvaranje brenda – ideja nije dovoljna. U četvrtoj temi polaznicima se pokazuje način kako se stvara brend, zašto je on bitan te isto tako važnost postojanja lako pamtljivog i jednostavnog imena. Definicija brenda i njegova važnost. Izgradnja odnosa između potrošača i proizvoda. Posljedice lošeg vođenja brenda. Uvjeti za stvaranje brenda. Brend kao stil života. Zahtjevnije potrebe kupaca. Imati ideju nije dovoljno. Važnost stvaranja prepoznatljivog imena. Filozofija, a ne ekonomija.

Imidž je zakon. U petoj temi polaznicima se pokazuje važnost stvaranja imidža te na čemu se on temelji i kako ga je moguće mijenjati. Definicija imidža i njegova obilježja. Promjena i prilagodba stvorenih slika i dojmova. Nepravda u percepciji imidža. Neopipljiva imovina.

Četiri pravila do uspješnog proizvoda. U šestoj temi pokazuje se kakva sve vrsta potrošača postoji te što je sve potrebno za uspjeh proizvoda na tržištu. Karakteristike ambalaže. Evaluacija tržišta i promjena ambalaže shodno tome. Vrsta potrošača. Analiza proizvoda.

Predavač

Dr.sc. Filip Cvitić – glasnogovornik projekta FABULA CROATICA, asistent na Grafičkom fakultetu. Predavač je eminentan stručnjak iz područja dizajna.
Trajanje programa: dva dana (ukupno 12 sati i pauza).

Zašto upisati

  • Dobivanje znanja o promociji vlastitih proizvode i usluge,
  • Izvrsni predavač dr. sc. Filip Cvitić glasnogovornik projekta FABULA CROATICA i asistent na Grafičkom fakultetu, stručnjak u polju dizajna,
  • Dobivanje svih potrebnih materijala za rad,
  • Teorijski i praktični rad,
  • Pomoć pri stvaranju vlastitih brendova, proizvoda i usluga,
  • Održavanje seminara preko vikenda,
  • Bogat i interaktivan sadržaj kroz predavanja i vježbi,
  • Networking s drugim poduzetnicima,
  • Mogućnost ostvarivanja poslovne suradnje s poznatim društvima (firmama).

Znanje koje se stječe završetkom ovog programa

Na ovom seminaru stječe se znanje o procesu kojeg je potrebno savladati kako bi se izradio uspješno vidljiv proizvod i njegov vizualni identitet. Svladavanjem tog procesa znati će se jasno komunicirati konkurentne prednosti vlastitih proizvoda, projekata ili usluga prema krajnjem potrošaču na tržištu.

Dokumenti potrebni za upis

Dokumenti potrebni pri upisu su: preslika osobne iskaznice ili domovnice, mala fotografija i OIB.
Mogućnost obročnog plaćanja
*mogućnost obročnog plaćanja do 12 rata bez kamata i naknade Visa, Diners i American karticama.
Sigurni smo da ćete prepoznati kvalitetu i potencijal programa te učiniti vaše proizvode i usluge nakon ovog programa kvalitetnijima.