Na Aspirinom Otvorenom danu održane su brojne prezentacije, radionice i predavanja gdje su se mogli dobiti odgovori na sva pitanja vezana za studiranje na Aspiri, detalji o studijskim programima te upoznati nastavnike i predavače i prostorije u kojima studenti rade i postižu studentske uspjehe.

Osim informativnog dijela Otvorenog dana koji je namijenjen budućim studentima, održana je i Konferencija za privatne iznajmljivače u sklopu koje su održana zanimljiva predavanja.

Uvodno predavanje na Konferenciji održala je Ivana Jadrić na temu „Kako marketinški pristupiti gostu“ i iznajmljivačima prezentirala pogled sa stručne strane marketinga, kako bi njihova ponuda bila što uspješnija i postigla veće prodajne rezultate. Najnovije informacije i trendove kod online rezerviranja predstavio je Domagoj Roso, predstavnik tvrtke Booking.com, što je izazvalo veliko zanimanje kod sudionika s obzirom da gotovo svi surađuju s tom tvrtkom ali rijetko imaju priliku izravno komunicirati s njihovim predstavnikom. Jako zanimljiva tema konferencije bila je i „Internet marketing u turizmu-kako privući goste“ koju su sudionici imali priliku čuti od Tomislava Zovića, vlasnika uspješne agencije za digitalni marketing Klikeri d.o.o. Sudionici su dobili korisne informacije kako upravljati profilima na društvenim mrežama, koje vrste oglašavanja trebaju upotrijebiti ali i kako se kvalitetno pozicionirati na Google tražilicama. Za kraj konferencije simpatično predavanje održao je Tonći Drlje s predavanjem na temu „Gost kao kralj“ koji je kroz zanimljive i korisne primjere pojasnio kako se profesionalci ponašaju prema gostima i kako uvijek pronađu način za rješenje svih izazovnih situacija te na koncu gosta učine sretnim i zadovoljnim koji će se poželjeti vratiti.

Zanimljivo je bilo i na Otvorenom danu za gastronome. Naime, održane su kulinarske radionice poput “Kako pravilno pripremiti pašticadu od tune?“ sa chefom Antunom Niševićem, zatim barmenska radionica “Izradi svoj prvi koktel“ gdje su pripremali zanimljive koktele i za kraj “Kako pravilno postupati s vinom“. Sudionici su se dobro zabavili i puno toga naučili.

Osim konferencije za iznajmljivače održane su radionice iz područja sportskog menadžmenta namijenjene vodećim ljudima iz klubova. Održane su dvije atraktivne radionice, „Digitalni marketing u sportu, kako se približiti navijačima preko društvenih mreža“ koje je održao Tomislav Zović i radionica “Kako povući sredstva iz EU fondova za klubove“ Filipa Dulčića. Sudionici su bili jako zadovoljni jer su dobili brojne savjete i korisne informacije na primjeru njihovih klubova koje će moći odmah upotrijebiti.

Hvala svima, kvalitetnim predavačima kao i svim posjetiteljima i sudionicima koji su se odazvali i učinili Aspirin još jedan Otvoreni dan ovako uspješnim.