Predviđeni ishodi učenja koji se stječu završetkom stručnog studija Sportskog menadžmenta omogućiti će studentima da mogu i budu sposobni:

  1. prepoznati značaj i ulogu sporta kako sa aspekta ukupnog društva tako i sa aspekta pojedinaca vezano za razvijanje njihove poduzetničke aktivnosti
  2. utvrditi način funkcioniranja sportskih organizacija u promjenjivom tržišnom okruženju
  3. primijeniti vještine koje će se odnositi na planiranje razvoja sporta kao i upravljanje ponudom sportskih proizvoda i usluga,
  4. primijeniti marketinške koncepte na sportsku industriju
  5. kreirati marketinšku strategiju razvoja poduzeća
  6. kritički prosuđivati o glavnim ekonomskim zakonitostima u poslovanju
  7. izraditi financijske izvještaje u skladu sa zakonom i međunarodnim računovodstvenim standardima
  8. analizirati uspješnost poslovanja sportske organizacije i poduzeća
  9. primijeniti pravne akte i zakone u poslovanju
  10. prepoznati rizike u poslovanju i izraditi adekvatan plan poslovanja shodno tome
  11. koristiti moderne tehnologije u svakodnevnom poslovanju
  12. kombinirati primijenjene matematičke metode za donošenje strateških poslovnih odluka
  13. komunicirati na stranom jeziku u poslovnom okruženju
  14. primijeniti načela održivog razvoja na poslovanje
  15. prepoznati negativne i pozitivne učinke razvoja sportske industrije na okoliš
  16. osmisliti plan rada sportske organizacije
  17. kreirati sportsko-rekreativne sadržaje kao ponudu turističke destinacije
  18. identificirati sport kao djelatnost od posebnog državnog interesa