Predviđeni ishodi učenja koji se stječu završetkom ovog Stručnog studija omogućiti će studentima da mogu i budu sposobni:

  • prepoznati značaj i ulogu turizma na nacionalnoj i međunarodnoj osnovi, kako sa aspekta ukupnog društva tako i sa aspekta pojedinaca vezano za razvijanje njihove poduzetničke aktivnosti,
  • primijeniti vještine koje će se odnositi na planiranje razvoja turizma kao i upravljanje turističkom ponudom,
  • kreirati jedinstveni turistički proizvod i plasirati ga na međunarodno potrošačko tržište,
  • oblikovati ponudu turističke destinacije na osnovu turističke potrebe i potražnje
  • komunicirati na primjeren način s dionicima u turističkoj destinaciji
  • primijeniti marketinške koncepte na međunarodnu turističku industriju,
  • primijeniti menadžerske funkcije i tehnike u turizmu te metode menadžerskog predviđanja,
  • provesti istraživanje tržišta pri izradi učinkovite strategije i planova za provođenje i kontrolu poslovnih ciljeva i aktivnosti u turizmu,
  • kreirati financijski plan turističke organizacije ili kompanije
  • prepoznati pozitivne i negativne učinke razvoja turizma na okoliš te utvrditi granice turistički razvoja bez saturacije prostora uz postizanje željenih ekonomskih učinaka,
  • primijeniti načela održivog razvoja kao temeljne uvjete razvoja i očuvanja turističke destinacije
  • kreirati adekvatnu turističku ponudu na osnovu utvrđenih turističkih resursa i atrakcija
  • primijeniti pravne akte i zakone u međunarodnom turističkom poslovanju
  • kombinirati primijenjene matematičke metode za donošenje strateških poslovnih odluka
  • koristiti suvremene informatičke tehnologije u poslovanju
  • Shvatiti važnost gastronomije i enologije u kreiranju kompletnog turističkog doživljaja
  • Upoznati se sa tehnikama i poviješću kuhanja
  • Upoznati moderne kulinarske trendove i naučiti ih primijeniti
  • Kroz modernu nastavu upoznati cijenjene chefove i sudjelovati na njihovim radionicama
  • Primijeniti naučena znanja u moderno opremljenim kuhinjama
  • Steći posebno iskustvo upoznavanja hrvatskih tradicionalnih gastroenoloških proizvoda kroz izlete
  • Primjenom načela međunarodne transakcije proizvoda, usluga, kapitala i rada, riješiti praktične slučajeve i probleme iz realnog poslovnog svijeta