ISHODI UČENJA PO PREDMETIMA – SPECIJALISTIČKI DIPLOMSKI STRUČNI STUDIJ SPORTSKI MENADŽMENT

1. SEMESTAR
Predmet Nakon ispunjenih obveza na kolegiju student će:
Sportska industrija i tržišta
  • prepoznati važnost sportske industrije
  • opisati sport kao specifičnu granu gospodarstva kao izuzetno perspektivnu
  • identificirati dionike u sportu, njihovu važnost i utjecaj
  • opisati važnost sponzorstva kao izvora prihoda za sportsku organizaciju
  • opisati važnost i značaj od  prodaje TV prava
  • razumjeti i predvidjeti oglašavanje u budućnosti
  • objasniti na koji način je potrebno upravljati određenim događajem
  • isplanirati korake u upravljanju određenim događajem
Marketing menadžment u sportu
  • upravljati utemeljeno na holističkom  pristupu marketingu
  • prepoznati etičku stranu tržišnoga ponašanja u sportu
  • koristiti  različite metode prikupljanja podataka sa tržišta i njihove upotrebe
  • voditi razgovore o temama  vezanim uz marketing u sportu
  • identificirati politiku cijena na sportskim borilištima i specifičnostima formiranja iste
  • opisati razlike kroz povijest kad se govori o managment marketingu u sportu putem različitim komunikacijskim kanala
  • prepoznati strategije rasta, razvoja proizvoda i razvoja na tržištu
Sportsko pravo
  • opisati materijalno prekršajno pravo
  • usporediti odnos prekršajnog prava naspram drugih grana prava
  • ustanoviti načine praćenja prekršaja
  • navesti protupravna ponašanja prema Zakonu o športu
  • ustanoviti značaj pravnih posljedica osude i kaznenog djela
Izabrane teme iz kineziologije
  • istražiti zakonitostiljudskog kretanja,
  • raspraviti o općim zakonitostima upravljanja procesom vježbanja,
  • istražiti posljedice koje ti procesi imaju na ljudski organizam,
  • stvoriti vještine mjerenja i vrednovanja treniranosti sportaša u cilju definiranja početnog i finalnog stanja te tranzitivnih stanja u pojedinim ciklusima sportske pripreme
  • stvoriti praktično znanje razvoja sposobnosti i osobina čovjeka kroz razne kineziološke aktivnosti (trčanje, plivanje, sportske igre i rad u fitnessu).
Business intelligence
  • razumjeti važnost poslovnih informacija u suvremenom poslovanju,
  • primijeniti naučeno o važnosti prikupljanja, interpretacije, korištenja i čuvanja u interesu ostvarenja poslovnog uspjeha kompanije te njezine poslovne sigurnosti,
  • identificirati pojam i sadržaj business intelligencea (business counterintelligencea) te njegovu ulogu i značaj, kao i značaj njegovih krajnjih proizvoda u upravljanju suvremenim kompanijama,
  • organizirati proces definiranja potreba managementa za poslovnim informacijama,
  • napraviti poslovne analize,
  • upravljati procesom ostvarenja sigurnosti vlastitih poslovnih informacija (business counterintelligenceproces).
2. SEMESTAR
Premet Nakon ispunjenih obveza na kolegiju student će:
Controlling u sportskim organizacijama
  • diskutirati o controlingu i njegovoj poziciji u sustavu menadžmenta sportske organizacije
  • koristiti metode controllinga u sustavu menadžmenta sportske organizacije,
  • analizirati novčani tok poduzeća,
  • protumačiti ekonomsku dodanu vrijednost
  • ocijeniti prosječni trošak kapital
  • argumentirati u kojoj mjeri rezultati nekog poduzeća obogaćuju njegove dioničare
EU tržište, institucije i projekti
  • objasniti osnovna načela i vrijednosti Europske unije kao jedinstvenog tržišta, ali i društvenog-gospodarskog sustava usmjerenog pametnom, održivom i inkluzivnom razvoju
  • opisati načine na koji pojedinac, organizacije, institucije i zajednice mogu aktivno sudjelovati u oblikovanju, ostvarivanju i procjeni učinaka europskih, nacionalnih, županijskih i lokalnih programa i projekata
  • interpretirati osnovna načela projektnog mišljenja, djelovanja i organiziranja, uključivo i načela upravljanja projektnim ciklusom kao temeljnim instrumentom osobnog, organizacijskog i institucionalnog razvoja
  • prezentirati znanja i vještine logičkog promišljanja u pripremi i razvoju projekata i programa sukladnih europskim, nacionalnim, županijskim i lokalnim prioritetima i potrebama
  • stvoriti vlastitu projektnu ideju oblikovanu i predstavljenu kroz logičku matricu
Strategija upravljanja ljudskim resursima
  • navesti stratešku ulogu menadžmenta ljudskih resursa,
  • osmisliti plan razvoja ljudskih resursa u organizaciji na optimalan način,
  • skicirati strategiju smanjenja viška broja zaposlenih,
  • razmotriti kvalitetu rada ljudskih resursa,
  • isplanirati motivaciju zaposlenih,
  • kritički prosuđivati etičnost u upravljanju ljudskim resursima
Odnosi s javnošću u sportu
  • opisati globalni i lokalni razvoj odnosa s javnošću,
  • diskutirati o osnovnim komunikacijskim modelima u odnosima s javnošću,
  • koristiti komunikacijske tehnologije pri upravljanju odnosima s javnošću,
  • razlikovati teorije i metodologije odnosa s javnošću,
  • kritički prosuđivati odnose sportskih organizacija s masmedijima
Strateški menadžment
  • primijeniti sistem postavljanja poslovnog cilja i oblikovanja strateškog planiranja koje vodi k ostvarenju cilja,
  • diskutirati o vrstama, metodama i tehnikama okoline poduzeća
  • interpretirati analizu konkurentskog položaja poduzeća,
  • kreirati viziju, misiju i strategiju,
  • kritički prosuđivati portfelj,
  • odabrati tip kontrole
3. SEMESTAR
Predmet Nakon ispunjenih obveza na kolegiju student će:
Menadžment sportskih objekata i manifestacija
  • predvidjeti utjecaj izgradnje sportskih objekata,
  • skicirati financijsku konstrukciju izgradnje sportskog objekta,
  • upravljati poslovnim aktivnostima i procesima u sportskim objektima,
  • voditi poslove sportskih organizacija i klubova te organizirati sportske manifestacije,
  • kritički prosuđivati način brendiranja pojedine manifestacije, odnosno objekta
Sponzorstvo u sportu
  • opisati suštinu sponzorstva,
  • navesti povijesni razvoj sponzorstva i njegove karakteristike kroz povijest,
  • razlikovati sponzorstvo i donacije,
  • usporediti sponzorstvo s drugim oblicima marketinške komunikacije,
  • kreirati svoju sponzorsku ponudu sukladno ciljevima i strategiji tvrtke
Sociopsihološki aspekti velikih sportskih natjecanja
  • diskutirati o sociološkim i psihološkim aspektima sportskih natjecanja;
  • kritički prosuđivati specifičnosti nasilja u sportu;
  • argumentirati vlastite stavove i poglede;
  • izračunati društvenu i političku važnosti velikih sportskih natjecanja;
  • istražiti razlike u ponašanju pojedinca, male grupe, publike, gomile i mase u sportu
Krizni menadžment
  • diskutirati o fazama kroz koje kriza prolazi,
  • nabrojiti modele kriznog ponašanja,
  • isplanirati komuniciranje u vrijeme krize,
  • skicirati korporacijski oporavak,
  • kreirati stečajni plan,
  • predložiti ofenzivne i defanzivne krizne strategije
Istraživanje tržišta u sportskom menadžmentu
  • demonstrirati benchmarking na primjerku sportskog kluba ili bilo kojeg poduzeća,
  • izdvojiti bitne odrednice MIS-a,
  • primijeniti etičke norme u istraživanju tržišta,
  • osmisliti istraživanja,
  • kombinirati različite metodološke pristupe istraživanju tržišta u sportu,
  • prezentirati rezultate istraživanja,
  • preporučiti radnje sukladno rezultatima istraživanja
–          4. SEMESTAR
Predmet Nakon ispunjenih obveza na kolegiju student će:
Menadžment projekata
  • objasniti projektni ciklus sa svim elementima
  • izdvojiti dijelove projekta i razraditi svaki od njih
  • identificirati elemente okruženja i njihov značaj za provedbu projekta
  • preispitivati mjera kvalitete u provedbi projekta
  • identificirati softverska rješenja za vođenje projekata i arhivu projektne dokumentacije