Usmjerenje Hotelski menadžment odnosi se na upravljanje hotelima i drugim velikim organizacijama u području turizma. Ključ uspjeha za postizanje izvrsnosti u turizmu je, kako navodi Strategija turizma Republike Hrvatske, edukacija srednjeg menadžmenta kao osnovne karike isporuke kvalitete. Studijsko usmjerenje Hotelski menadžment kreirano je prema potrebama tržišta rada, preporukama Hrvatske udruge poslodavaca, Turističkih zajednica te Hrvatske gospodarske komore.
Uspješnost se očituje kod onih hotelskih poduzeća koja mnogo ulažu u ljudske resurse. Jedan od razloga zbog kojih je onemogućena ekspanzija domaćeg turizma je nedovoljan broj kvalificirane radne snage.
Studijski program Hotelskog menadžmenta realizira se uz pomoć vrhunskih stručnjaka i akademski obrazovanih predavača s bogatom ekspertizom i iskustvom. Studenti uče kroz rad na primjerima poslovnih slučajeva domaće i svjetske prakse primjenjive u vlastitom poslovnom okruženju. Dolaze do samog izvora znanja i uče različite načine proaktivnog i kreativnog razmišljanja, usmjerenog na rješavanje i najzahtjevnijih poslovnih problema s kojima se mogu susresti u hotelijerstvu.